דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכונות נדרשות ממאבטח אישי שלא קשורות לכוח 

מאת    [ 17/10/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2505 פעמים ]

 

מקובל לחשוב כי הקריטריון העיקרי ובמידה רבה היחיד שמכשיר מאבטח אישים מקצועי לעבודתו טמון בגודלו הפיזי, בחזותו המרתיעה ולבסוף במשקלו ובכמות כפיפות הבטן או שכיבות השמיכה אותן יש בכוחו לבצע. גם אם זה נכון, לבטח זה לא כל מה שאני מחפש במאבטח אישים לחברת אבטחה.

בפועל, עם זאת, עבודתו של מאבטח האישים המקצועי מלווה לעתים רחוקות ביותר בהתרחשויות הכרוכות בעימות פיזי ממשי. הדבר החשוב ביותר מבחינתו של המאבטח המקצועי הוא לעשות ככל יכולתו על מנת לחזות את האיומים ולמגר אותם בהקדם האפשרי.

אינטליגנציה – הכוח האמיתי הוא המוח

נכון יהיה לטעון כי מאבטחים אישיים מקצועיים מבלים זמן רב בחדר הכושר – הם חייבים לשמור על כושר ולהקפיד על מסת שרירים בריאה שתאפשר להם להיחלץ להגנתו של הלקוח שלהם בכל רגע נתון.

ואף על פי כן, עבודתו של המאבטח האישי המקצועי המיומן נמדדת ביכולתו לצפות מבעוד מועד את התרחישים הבעייתיים מבחינתו של הלקוח, בין אם מדובר בנשיא ארצות הברית או בסולן של להקה מצליחה. עבודה מוקדמת שתכלול את מיפוי האיומים, ניתוחם ומיגורם עוד בשלבי ההכנה הראשוניים הם המפתח להצלחה.

זאת ועוד, אסור למאבטח המקצועי לצאת לעבודתו מדי בוקר תוך התמקדות בעימות שעלול להרתחש בשלב כלשהו במהלך היום. תחת זאת, חייבת תשומת הלב שלו להיות מופנית לפרטים הקטנים ביותר: החל מהמסלול המפורט אותו יעבור יחד עם הלקוח במהלך היום וכלה בפרופיל האנושי של הקהל אותו יפגוש.

יש לזכור כי המאבטח האישי המקצועי חייב להתנהל בצורה נבונה ואדיבה עם הסובבים אותו שכן לא פעם יהיה עליו להסביר ללקוחות שלו את מהות האיומים שמופנים כלפיהם. במידה ומדובר באדם שכישוריו החברתיים ואף הפסיכולגיים אינם טובים – עלולה לצוץ בעיה.מאבטח אישי אבטחת אישים

צניעות – את אור הזרקורים יש להשאיר ללקוח

בימים שבהם אנו מדווחים על כך שיותר ויותר מאבטחים אישיים הופכים לכוכבי תקשורת בזכות עצמם, במיוחד על רקע הקשר האישי שמאבטחים רבים מנהלים עם לקוחותיהם, הרי שבשום פנים ואופן אל לו למאבטח האישי לחלוק עם כל גורם חיצוני פרטים כלשהם על הרגליו של האדם אליו הם מוצמדים.

במילים אחרות, לא פעם שמענו את המאבטחים האישיים של כוכבי הוליווד חולקים פרטים עסיסיים אודות לקוחותיהם בראיון לתוכניות הבידור השונות. מבחינת המעריצים והכתבים יכול להיות שמדובר במכרה זהב של ממש אך מבחינתו של המאבטח – מדובר בטעות ממעלה ראשונה. הסיבה לכך פשוטה – כל פרט שמנדב המאבטח עלול לשמש בשלב כלשהו את האנשים המבקשים לפגוע בלקוח.

חשוב לזכור כי לא בכדי זוכים המאבטחים האישיים המקצועיים לתלוש משכורת מכובד מאוד בסוף החודש. בעבור התמורה אותה הם מקבלים אך טבעי הוא כי הם יחוייבו בשמירה על איפול מוחלט בכל הנוגע להתנהלות היומיומית של לקוחותיהם – מדובר בחלק בסיסי ביותר בכל הנוגע לדרישות התפקיד.

נאמנות – הלקוח מעל הכל

והדבר האחרון, ואולי החשוב מכל, זה הנאמנות. מאבטחים אישיים נדרשים לבצע את עבודתם במסירות ובנאמנות מוחלטת ללקוח. הנאמנות מתבטאת מהקפדה על סודיות בנוגע לפרטים מחייו האישיים של הלקוח ועד לנכונות להקריב את הגוף במידה וצריך להגין עליו פיזית.
 

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטילפרטים נוספים :
http://www.bts-security.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב